Plângeri și solicitări

Intrebari frecvente si informatii utile. Aici incercam sa raspundem la toate intrebarile tale.

Serviciul Clienți

Vă puteți adresa cu încredere Serviciului Clienți pentru semnalarea tuturor neconformităților care pot apărea în derularea parteneriatului nostru.

Modul de înregistrare și soluționare a plângerilor:

Denumire centru de contact Mod adresare Detalii de contact Program de lucru
Call Center Telefonic +40(031) 9797 /
+40(0)80 041 00 65
Commercial:
L-V: 08:00-20:00
Fax Scris +40(021) 318 07 71 non-stop
Punct Unic de contact Personal București, Calea Floreasca, nr. 246C, et.17, Sector 1 L-V: 09:00-18:00

Programul audințelor:

Funcție Zi și interval orar
Responsabil Relații Clienți Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00
Șef Serviciu Facturare Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00
Director Vânzări Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00

Drepturile clientului:

  • Dreptul de a apela la Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei;
  • Dreptul de a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor;
  • Dreptul de a se adresa instanțelor judecătorești competente.

În cazul disputelor apărute în derularea contractului, dacă părțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia(conform prevederilor Regulamentului, aprobat în acest sens prin ordinul Președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 61/2013).

Date contact Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei:

Procedura de reclamații: